השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:


ריהוט משרדי בקריות

בשעה שאתם פותחים משרד חדש או בוחרים לשפץ את המשרד הקיים שלכם, יהיה עליכם להקדיש מחשבה רבה לגורמים שונים, הדומיננטי שבהם הוא ריהוט משרדי. הריהוט הוא חלק בלתי נפרד מהמשרד. הוא יוצר את האווירה המבוקשת ומאפשר מהלך עבודה תקינה בצורה נוחה ויעילה. ריהוט משרדי ברמה גבוהה חשוב גם ללקוחות שלכם ולשותפים עסקיים שונים. כך הם יוכלו לקבל את הרושם הטוב ביותר לגבי העסק שלכם.

איך בוחרים ריהוט משרדי בצורה נכונה ?

בעת רכישת ריהוט משרדי ישנם מספר שיקולים שיש עליכם לקחת בחשבון, הם כוללים בין היתר גם:

גודל המשרד – הרהיטים שתבחרו למשרדכם מושפעים ישירות מהגודל של החלל שעומד לרשותכם. משרדים קטנים יזדקקו לחללי אכסון פונקציונליים, ובמשרדים גדולים לעומת זאת, יהיה עליכם למצוא את הפתרונות העיצוביים בכדי למנוע תחושה של חללים ריקים.

יצירת רושם – זוהי הנגיעה העיצובית אשר חשובה רבות לכל משרד. אופי העבודה שלכם ישפיע על הדרך שבה עדיף שהמשרד שלכם יעוצב. משרד של אדריכל או צלם לדוגמא, יצטרך אלמנטים אשר משדרים חופש ויצירתיות, מעין אי סדר מכוון. משרדי סטארטאפ לעומת זאת לרוב מעסיקים אוכלוסייה צעירה ונמרצת ועל כן הריהוט צריך לשדר תחושה של רוח צעירה.

אופי העבודה במשרד – זהו השיקול הפונקציונלי מכל. אתם צריכים לחשוב על הפעילות של המשרד שלכם ואופי התקשורת שבין העובדים. במידה והעובדים שלכם נדרשים לשיתוף פעולה, יתכן ועבודה בחלל פתוח משותף עדיפה להם. לעומת זאת, במידה והעבודה היא פרטנית יותר, מומלץ ליצור חללים פרטיים ואישיים לכל עובד בנפרד.

איזה ריהוט המשרד צריך ?

ריהוט משרדי מתחלק לקטגוריות שונות. חדרי הישיבות זקוקים לשולחן גדול המתאים למספר משתתפים וכסאות לכולם, חלל עבודה דורש כסאות נוחים לישיבה ממושכת, שולחנות לעמדות עבודה, לעיתים יהיה צורך גם בשולחן מנהלים לחדרו של המנכ"ל, ואפילו עמדת המתנה אשר כוללת דלפק קבלה וכורסאות לאורחים הממתינים. חברת גיא ליין ריהוט משרדי בע"מ נוסדה בשנת 1997 ומאז נחשבת לאחת החברות המובילות בארץ בתחום הריהוט המשרדי, המסחרי והמוסדי. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולייעץ במידת הצורך.

 

קידום אתרים קידום אתרים